Macam-Macam Adaa..

Rabu

Marah dan Sedih


Aku marahhhh!!!!!! Dalam mase yang same sedih.....


Marahhh!!! Sangat2 marah!!! Sampaikan, aku nak membakar rumah, kereta dan segala objek2 yang terlibat dgn subjek yang buat aku marah ni..aku nak membunuh, nak membelasah, kalau boleh (cita-cita aku) aku nak bagi kepala binatang haram tu kat subjek...Tapi, segala kemarahan aku yang mendorong aku buat camtu hanya menyamakan aku dengan iblis dan syaitan..What for? Allah S.W.T kan ade..Mintaklah balasan yang setimpal dari-Nya..aminnn...



**

Sedih..Aku sedih sebab melibatkan orang yang aku sayang [walaupun xkelihatan aku seperti sayang kepada dia] --aku sayang dia--.. ='(  ..Sedihnye..dok fikirkan aje, dah bergenang air mata ni.. Memang ada hikmahnye semua ni..InsyaAllah..KAMI semua masih ada..Pedulikan yang tak percaya, atau sekutu2 yang sibuk memburukkan dia..Aku dah boleh nampak, jahanam tu bakal melarat..kerana tak sikitpun perkara yang dilakukan yang baik, semua hanya menganiaya, menjahanamkan..

 
**

Aku bersyukur..Allah S.W.T tunjukkan ia pada waktu ini..walau aku berharap ia berlaku awal sedikit, aku pasti ada hikmah..Aku bersyukur, dia sangat tabah..dia redha..aminn..akan ada lagi baik akan datang selepas ini..aminn

Kita sama2 bantu kurangkan kesedihan dan kekusutan dan beban.. PASTI HIKMAH TERBESAR MENANTI DI SEBALIK..AMIN..


**


**google


2 ulasan:

MIRZA berkata...

nape termiss this n3.. anyway... i 100 agreed with u.. semoga Allah membalasnya.. Amin..

asma HazeLnut berkata...

aminn

Terdapat ralat dalam alat ini