Macam-Macam Adaa..

Jumaat

Jaga Standart


Berikut adalah contoh2 keadaan dimana seseorang tu nak jaga standart:


 
  • Sniff..Sniff..Ishh..gatalnye idung..aa..aaa..acchummm! "Excuse Me" instead of Alhamdulillah

  • Kat restoran menyediakan makan barat makan steak atau chicken chop atau lamb chop atau chop2 yg lain..atau di kedai mamak makan roti canai..pisau di tangan kanan, garpu di tangan kiri..dah potong2 makanan, terus ngap gune tangan kiri..Table manners katenye..oo..eyhh??

Bosanlah hidup di kalangan orang2 camni....prott..proottttt...[kentut]..oopss..excuse me..

1 ulasan:

Ayu Na berkata...

hoho..aku dgn selamba berkelakuan tak brape nk senonoh dpn tunangku..dgn sendawa besar gitu. :p

sume org pn sama je..cume cover lebih..huhu

Terdapat ralat dalam alat ini