Macam-Macam Adaa..

Rabu

apa puLa LepaS ni..sigh..

Sabtu ni ,27 mac aku kene pegi IPRM [a.k.a MPRM b4 ni]..utk pegi MTEST KPLI..sangat la xyakin sbb aku xtau pape pon pasal MTEST ni..apepon,aku kene and mesti do my best..[ecehh..hehe..]
another interview tomorrow..kali ni kat Cheras plak..confirm die xdapat teman sbb he got a lot of work to do plus he got class..adoiii...camane ye??ade ke rezeki aku kali ni??aku naik bengong da kot dok rumah..nasib baik "psycho" dah xde..kalau x,tekanan juge..psycho?siape?hehe..sape tau tu,taulah..

Last nite got message that come all the way from DUBAI..thanks dompot for ur concern.if only u feel what im going through..haha..thanks to farrah too that always give me address and what soever..die pon dah xtahan tgk aku meng"epal" kat rumah kot..hehe..and last week got valuable chance to meet my old pal, tiqah and zilla..but we missed farrah as she struggling finishing her last touch on her final year project..hehe..[ghugi ko sah,xpek join..haha..heaven aku,tgk wayang pree!!!!!!]...

Di bawah adelah antare gamba2 dihari tersebut..di aplod specially tuk farrah..haha..sangat malas nak letak caption.. [tidakkah anda perasan aku kelihatan jauh lebih gemok dari tiqah??arghhh..tidakkkkkkkk]
OK2..B4 aku  end up entry kali ni, ade teka teki perlu korang jwab

"WHY DOES RAVEN LOOKS LIKE A WRITING DESK??"



babai sume..c y'all in my next entry..

Tiada ulasan:

Terdapat ralat dalam alat ini