Macam-Macam Adaa..

Sabtu

CNY Angpau



Aku dengar orang lain dapat angpau bos kasik skali RM200 lah, RM100 lah. Paling sikit pun RM50..aku dapat jugak, bukan dari bos, tapi dari pihak company. Nak beli roti telur pun tak cukup. Erkk..




Eh..budak lembu ni..nak jugak ngko enterprame ye..




Penyudahnye aku tampal je. Ang pau yang lagi satu tu Uncle Lim kasik, lagi banyak dari company kasik..Seronok la jugek. Duit masih di dalam ye. Akan aku gune bile terdesak nanti..hehe


**update--baru dapat lagi satu angpau. lepaslah duit makan tengahari..yeayy..



Tiada ulasan:

Terdapat ralat dalam alat ini